Real Time Analytics

Livet På En Kant

PROBLEM!!!!!! Börjar kännas som spånkrisen har nått oss

Publicerad 2013-03-18 12:34:33 i Vanlig vardag,

Det här är inte bra. Nu är spånpellestarna slut typ överallt. Var ska vi nu handla? Jag har inte råd att beställa en hel lastbil. Plantagen har slut, Byggmax har slut. Var ska man leta nu?

Jag vet att de på Byggmaz innan jul sa att lastbilen de beställt var den sista sedan hade leverantören slut. Det här är inte bra. Jag har inget spån hemma, snart slut i boxarna och var ska jag hitta nytta? Det här är typ fetingkastrof.
 
Någon som vet var man kan köpa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela