Real Time Analytics

Livet På En Kant

När man blir arg på surfplattan

Publicerad 2013-03-14 21:35:39 i Vanlig vardag,

Min CP-surfplatta dummade sig när vi skulle spela Ruzzle idag. Jag blev sjukt irriterad och hade lust att sätta mig och gråta. Det är sant! Dessutom fick jag lust att kasta datorn i golvet.

Det enda vettiga som kom ut av det här var att jag bestämde mig för att köpa ett annat modem. Jag ska ha ett WiFi nu. Jag är less på det här modemet jag har nu. Sedan ska jag spela Ruzzle på min Wifi. Jag brukar inte använda surfplattan och tillverkaren hade gömt GooglePlay-appen så den tog en timme att hitta. Istället hade de lagt fram AppMarket. =( Nötter!

Nåväl. GooglePlay-appen är återfunnen. Jag har inte gråtit och jag har inte kastat datorn i golvet och svaret på den sista frågan är Nej! Jag tänker inte spela Angry Birds. Jag blir så sjukt jävla arg. Jag kan erkänna att jag i frustration redan har förstört en del av skärmen på surfplattan i ren frustration över att det gick så dåligt en kväll. Adrenalinet hamnar på topp och jag kan inte sova sedan. Jag ska lägga mig istället nu.
 
I sovrummet är det förbud på dator och surfplatta. Jag måste sova. Imorgon ska jag ringa på reservjobbet. Min back-up plan. Den jag behöver in case of, bara för att iaf kunna betala mina räkningar och hyran. Jag vill ju bo kvar. Trots det nya partylivet som verkar levas på gården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela