Real Time Analytics

Livet På En Kant

Motionera kamelen

Publicerad 2013-03-11 12:01:55 i Vanlig vardag,

Man kanske skulle ta och motiionera kamelen. Jag känner att jag måste försöka komma igång på något sätt med honom. Han vi kallar "Åsnan" i stallet. Han ser ut som en åsna, har mun som en myrslok och alla tottolottosar är ju kameler. Eller? =D


Just för sekunden är det sol och hyfsat varmt. Dessutom har jag sällskap där nere. Jag har en hel del annat jag måste göra med tottosarna ikväll också insåg jag. Måste sköta mitt liksom och sköta det snyggt.
 
Annars har jag hunnit söka 2 jobb redan idag.
 
Jag ska också sätta ut lite annonser senare idag. Lite fina bilder skulle behövas oftast blir de för stora för att lägga ut i annonser, men jag får väl jobba på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela