Real Time Analytics

Livet På En Kant

Med i rekryteringen

Publicerad 2013-03-12 12:11:58 i Vanlig vardag,

Fick ett mail idag med meddelande om att jag iaf är med i sista rekryteringsfasen för jobbet jag sökte förra veckan. Jag hann få en negativ-dip gällande det. Jag har dock återhämtat mig lite nu och försöker tänka positivt igen. Om inte annat ha tankarna på annat håll och söka lite fler jobb.
 
Det här jobbet som jag sökte är ju tidsbegränsat. Det ger mig en bra start till att komma igen på arbetsmarknaden. De tider man arbetar är också bra om jag betänker att jag vill söka nya drömjobb till dess att det här tar slut. Jag tror att det blir bra i slutändan. Naturligtvis har jag en reservplan om det här jobbet skulle gå i stöpet.
 
Den enda lilla haken på det här jobbet är att det förstör lite mina kommande uppdrag som aspirant, men jag får ta det. Det är ändå tidsbegränsat och nummer 1 är att ha en inkomst för att kunna betala hyra etc. Resten får man ta utifrån det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela