Real Time Analytics

Livet På En Kant

Lördagsmiddag ikväll!

Publicerad 2013-03-30 12:03:02 i Vanlig vardag,

Ikväll blir det lördagsmiddag. Tanken var väl att dricka vin och så eftersom det är en "middagsbjudning". Jag tycker bjudning låter lite finare och det är lite roligare att använda. Det blir inget vin. Den fina Amaronen får stå kvar till ett senare tillfälle. Det är ju middagsbjudningar lite nu och då numer känns det som. Nästa helg är jag bokad på annat och två helger efter det likaså. Det är full rulle hela tiden. =D
 
Nåväl, nu blir det tillsnyggning av mig själv inför kvällens festligheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela