Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jobb och en helg i Uppsala

Publicerad 2013-03-28 18:42:00 i Vanlig vardag,

Mitt liv går faktiskt bra just nu. Det mesta känns som att det flyter på. Sakerna som inte känns tip-tip-top är mest sådant som jag måste arbeta med när det gäller min egen inställning till dem.
 
Jag har fått ett jobb där jag är uppskattad för den jag är OCH jag fick bättre lön än jag trott gällande det jobbet.
 
Nästa helg har jag en rolig sak jag ska göra så ev blir det en hel helg i Uppsala. Berättar mer senare och när jag vet hur det faktiskt blir. =) Konstaterade precis att mina mail mer liknar ett sms än ett faktiskt brev. Det kanske tillhör min generation?
 
Sedan börjar en nedräkning med start idag, men jag börjar skriva om den imorgon. Jag kanske skriver ett litet inlägg ikväll om det, men allt kommer att vara en hemlighet fram till dess att dagen kommer. Hihi!
 
Nej, nu har jag lite att göra. Det blev en liten middagsdejt i Väsby och både mat och sällskap var toppen.
 
 
Hör av mig senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela