Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hiss eller diss? Skor med riktiga hovar

Publicerad 2013-03-04 13:52:58 i Vanlig vardag,

En bild på en häst som trampat in en tappsko rakt in i hoven florerar på facebook och jag tänkte jag skulle googla fram lite mer bilder på sådana och lägga upp här. Jag hittade inga sådana. Isället kom de här bilderna upp som förslag på mina sökord.
 
Vad säger ni: Hiss eller diss?
 
 
Personligen tycker jag de är lite coola samtidigt som de känns helt grouse. Man går ju liksom i en hov. De som är guldlackade med en guldpistol som klack tycker jag nog är coolast iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela