Real Time Analytics

Livet På En Kant

Helt plötsligt uppenbarar sig världen!

Publicerad 2013-03-08 15:44:15 i Vanlig vardag,

Jag behöver nya ridbyxor. Nu har jag suttit och letat återförsäljare hur länge som helst. Jag har tittat och tittat och tittat sedan innan jul och idag, äntligen, hittade jag vad jag letar.
 
1. Snygga ridbyxor
2. Minsta volym att köpa hanterbar
3. Vettigt pris
 
Allt på en och samma gång. Varför har jag inte sett det innan? Jag har bläddrat förbi den här tillverkaren gång på gång nu, men idag fick jag ett infall och kontaktade dem.
 
Jag har en dröm gällande ridbyxorna och just nu känns det som att alla mina drömmar faller på plats en efter en. Just att jag hittade det här idag och ridbyxorna möjliggör, inte bara nya ridbyxor för mig, utan att jag ska kunna uppfylla min dröm. Kanske till och med under våren.
 
Fett Happy me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela