Real Time Analytics

Livet På En Kant

Fyndade under rundturen i hagen

Publicerad 2013-03-15 16:54:00 i Vanlig vardag,

Jag tog en rundtur i hagen och gjorde värsta fyndet. Jag hittade 4 st typ stolpar som passar till att bli bommar. Kan man ha mer tur? Jag vet att jag sett de här tidigare, men varför tänkte jag inte att jag kunde använda dem som bommar då och var kommer de ifrån?
 
5 bommar till kostnad gratis = toppen! Snacka om superfynd. Nu ska jag bara vänta på att de tinar fram helt.
 
Det var vacker väder idag och jag tog några bilder.
 
Vson i lilla skogsdungen
 
Inte alla hästar som har sådan lyx i sin hage att de har rinnande vatten året runt!
 
Hästarna lunchar. De talade om idag att de är nöjda med servisen på det här hotellet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela