Real Time Analytics

Livet På En Kant

Facebook-sida till stallet

Publicerad 2013-03-13 14:11:00 i Stallet,

Jag gjorde en facebooksida för stallet idag. Jag har bara kommit till omslagsbilden och två bilder på hästarna. För att komma vidare kände jag att det behövs en sida för stallet. Det ingår i min plan liksom. ;-)

Nu ska jag jag bara fundera vidare över hur jag tänkt med allt. Än så länge vet jag inte riktigt hur jag tänkt, men något är det väl. Haha! Låter som mig. Eller, så kanske jag har en plan, men att den än så länge bara är hemlig. Det låter mer likt mig.

Jag kände också att det börjar vara dags att göra reklam för stallet. Nu ska det ju byggas hinder, målas, fixas med annat och allt vad vi nu ska göra. Vi har massor att göra och vad annars är bättre än en facebooksida? Då kommer alla att bli sugna på att stå i stallet för att vi har så roligt ihop och försöker göra allt bättre. Det är så det fungerar.
 
Ha det gött! Nu ska jag gå ut. Glöm inte att gå in och gilla sidan.
 
https://www.facebook.com/pages/Stall-Norrsunda/446164172118747?fref=ts

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela