Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ett av kraven för att stå i mitt stall

Publicerad 2013-03-13 16:21:59 i Vanlig vardag,

Jag selekterar ganska hårt och har hårda krav på dem som vill stå i mitt stall. Ett av de viktigaste kraven är att man måste delta i en aktivitet. Beroende på väder kan den komma att vara varje dag nästan. Då måste man inte delta exakt varenda gång, men vill man inte delta garanterar jag att den kommer känna sig utanför.
 
Fika! Man måste tycka om att fika och får inte vara rädd för att gå upp i vikt. Här fikas det till höger och till vänster. Idag står mockarutor på schemat och det är jag som har bakat.
 
 
Och nej, jag vill bara tillägga att även om vi fikade mazariner i måndag, kärleksmums igår och mockarutor idag så är vi inte feta. Bara så ni vet! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela