Real Time Analytics

Livet På En Kant

Bacardi Breezer & B&J

Publicerad 2013-03-29 20:35:21 i Vanlig vardag,

Livet kan nog inte bli bättre en långfredag som denna med en Bacardi Breezer och en B&J Fossil Fuel. Jag sitter och njuter av den nya ordningen, även om det är långt ifrån bra blev det tio ggr bättre.
 
Nu ska jag spela lite mer Ruzzle. Vill ni spela mot mig så heter jag Hoppante Jag kom inte på något bättre och alla mina vanliga nick var upptagna. Jävla härmapor det finns! Dock, om ni ska spela mot mig får ni vara beredda på att förlora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela