Real Time Analytics

Livet På En Kant

April-april jag kommer att ta mig dit jag vill!

Publicerad 2013-03-19 12:05:18 i Vanlig vardag,

Blev precis uppringd av DHL, det verkar som att cykelbudet nu nått Hongkong och paketet är hos DHL. Kinesen lyckas dock inte ge mig något trackingnr - suck!- men paketet är här imorgon eller övermorgon. Frågan är ju: Drack cykelbudet Redbull och fick vingar?
 
Väldigt fascinerande! DHL ringde angående förtullningen. Kinesen hade öhh, "glömt" att skriva med en del av inköpspriset i tullförteckningen. Ganska mycket faktiskt, så jag fick tala om för dem hur mycket jag hade betalat inkl frakt. Tullen går tydligen inte på några ören per trosa. Haha!
 
Jaja, jag är happy nu. Mina trosor är på väg, indierna hörde av sig i söndags och börjar jag bara sälja lite trosor kan jag köpa in mina ridbyxor. Life rules! Jag struntar i om jag bara kan köpa några st ridbyxor. Rom byggdes inte på en dag och skam den som ger upp. Jag är hårdare än så här! Nu jävlar.
 
April-april jag kommer att ta mig dit jag vill!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela