Real Time Analytics

Livet På En Kant

Tjäna 750:- på 15 min arbete? Mmm, det ÄR möjligt!

Publicerad 2013-06-11 11:28:41 i Vanlig vardag,

Idag är en bra dag. Jag är ledig, men tjänar ändå x antal hundralappar. Närmare bestämt 750:-. Nice va! Ni kanske undrar hur, men om jag skulle berätta det då skulle alla göra likadant och jag skulle antagligen bli utan min lilla extrainkomst.
 
Ni andra får bli kreativa ni också så ni kan tjäna pengar utan arbete. Ja, ok, de här 750:- kräver ca 15 min arbete. Det beror på hur bra jag är på det jag ska göra.
 
Nej, dags att åka. Ni kan fortsätta fundera på hur jag gör. Jag har inte tid med det, jag har saker att göra. Kanske ska jag passa på att äta en glass när jag ändå är ute och åker bil. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela