Real Time Analytics

Livet På En Kant

Statistik-skillnade mellan en blogg och en hemsida

Publicerad 2013-06-10 18:02:28 i Vanlig vardag,

Jag har ju hållt på med det här med statistik nu, mest med bloggen, men även med lite hemsidor. Det är verkligen skillnad dem.
 
Bloggen har allt som oftast en sidvisning/besök dvs att det kommer en besökare som läser ett inlägg eller går in på startsidan, sedan vänder den. Hemsidorna jag gör är helt tvärtom. Det är oftast en person som kommer in på sidan som bläddrar igenom alla sidor på sidan innan den lämnar.
 
Idag har jag upplevt ännu något - en som handlar.... dock hade jag inte lagt ut alla uppgifter ännu, för vem handlar första dagen man "öppnar" butiken. Suck! Hejdå kund......fan också, jävla klantskalle-jag.

Nej, sidan blir bättre och bättre.

Jag väntar nu bara på att domännamnet ska fungera, efter lite klagomål fick jag gratis domän och e-post i ett år. =D
Kan ju också bero på att deras betalsystem inte fungerade när jag betalade sidan från första början.
 
http://norrsundahinder.hemsida24.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela