Real Time Analytics

Livet På En Kant

Snart lanseras sidan.....

Publicerad 2013-06-04 18:04:41 i Vanlig vardag,

Jag älskar verkligen att göra saker och jag är fett nöjd med det jag åstadkommit idag. Det är SÅÅÅÅ bra med hemisdor som tar en "pisskvart" att göra och dessutom blir riktigt snygga och proffesionella.

Dock fungerar inte deras betalningslösning just nu så jag kan inte lansera sidan. Det jag ska göra nu är att göra lappar att sätta upp i stall. Praktiskt eftersom jag ändå håller på att sätta upp lappar för annat ändåmål. Två flugor i en smäll liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela