Real Time Analytics

Livet På En Kant

Snacka om flyt..........

Publicerad 2013-06-20 14:20:08 i Vanlig vardag,

Mitt liv flyter verkligen på. Idag var jag och kollade på ännu ett "fynd". Igår kom ju de 18 000 hårsnoddarna. De gav bara mersmak. Nu är jag igång liksom. Det jag tittade på idag är jag fortfarande lite chockad över att jag hittat. Jag tittade egentligen på två saker och var mest ute efter den andra saken, en hästtransport. Även om den var tokbillig skulle det kosta för mycket att reparera den mot vad den är värd. Det andra däremot.......det var det riktiga fyndet. =)

Nu sitter jag och funderar på hur jag ska göra när jag köpt det. Det tar massor med plats. Det är massor att sälja osv osv osv, men oj så roligt jag ska ha på vägen. =D
 
Det skulle förändra mitt liv totalt. Tänk att det kan vara så lätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela