Real Time Analytics

Livet På En Kant

Sitter och njuter med hoppet

Publicerad 2013-06-24 10:20:21 i Vanlig vardag,

Jag sitter här idag med hoppet vid min sida. Just nu är det hoppet, Vson och jag. Jag tror att Vson också hoppas. Det skulle innebära mer tid för oss tillsammans varje dag och det är nog hans högsta önskan. Det han drömmer om varje dag.
 
Har jag förresten berättat att jag tänker bygga en koja åt honom på uteplatsen. Jag hade gjort en rabatt där, men han går och lägger sig där jag planterat hela tiden. Behöver jag säga att de stackars få plantor som kommit upp numer är mer marktäckande än de ca 80 cm höga de skulle bli? Lika bra att ge upp. Det är där han vill ligga=jag gör en stuga åt honom där. Då blir han glad.
 
Nu ska hoppet och jag äta frukost snart. Ni håller väl alla tummar? Det är något som de flesta kommer tycka är fantastiskt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela