Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nothing is impossible, the word itself says 'I'm possible'!

Publicerad 2013-06-10 22:24:25 i Vanlig vardag,

Jag kom på att jag skulle utmana mig själv. Är det möjligt att fixa 1000 unika besökare på en dag till hemsidan?
Jag vet faktiskt inte riktigt om jag ska vara ärlig och jag måste definitivt fundera över hur jag ska göra det möjligt.
 
Förut kunde man ju köra på fejjan en tävling när en sida nått 1000 gilla-markeringar och dylikt, men det har nog folk ledsnat lite på vid det här laget. Jag ska fundera en stund på hur jag ska gå tillväga. Omöjligt ät inget och även om det skulle vara det så är ju jag den som gör det möjligt isf.
 
En utstuderad plan ska jag ha. Jag har påbörjat en sida på facebook också, men den ska jag vänta med att göra offentlig.
 
Allt handlar om att marknadsföra sig rätt och jag tror att jag är inne på rätt spår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela