Real Time Analytics

Livet På En Kant

Mycket födelsedagsfirande och en lång dag

Publicerad 2013-06-15 23:07:29 i Vanlig vardag,

Det här blev en lång dag. Tack och lov hade S gjort asafint i stallet idag så det var sjukt roligt att komma tillbaka hem. Själv var jag iväg på två födelsedagsfiranden och det var tre som fyllde år. Det var väldigt trevligt. När jag kom till det första stället hade jag fortfarande sådan stress i kroppen att det kändes som att jag höll på att sprängas invärtes. Det slutade med att jag bestämde mig för att bara softa ner och göra färdigt resten av allt som behöver göras imorgon.
 
Nu ska jag sova och lite spännande är det inför morgondagen. Vad blir det egentligen med hela eventet? Vi härifrån måste iaf försöka att ha bara trevligt och roligt. Bra stämning är grunden till allt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela