Real Time Analytics

Livet På En Kant

Min lyxhårsnoddar gör mig lycklig.

Publicerad 2013-06-21 22:16:56 i Vanlig vardag,

Jag är lite lycklig över hårsnoddarna. Alla blir lyckliga och lite nostalgiska när de ser dem. Idag sålde jag nio stycken och det var på självaste midsommarafton. =P Det är fan lite otroligt.

Det är så roligt.
 
Nu ska jag sova. Trött som få, har lagt om Antes hov nu på kvällen. Tack och lov hade inte vätan trängt igenom hela bandaget utan det hade bara gått sönder i tån. Kändes kanon. Dessutom låg supermedlet kvar i hålet i hoven så det läker på i bästa förmåga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela