Real Time Analytics

Livet På En Kant

Marknad på söndag

Publicerad 2013-06-14 13:54:19 i Vanlig vardag,

Det blev nog lite större än jag tänkt från början, eller så blir det inte det. Det är omöjligt att veta hur många som kommer. Nu har vi ett antal som förhandsbokat bord, men det kanske kommer fler utöver dessa.
 
Hur många som kommer och besöker oss är ett stort frågetecken.
 
Nåväl flipp eller flopp, det återstår att se. Huvudsaken är att VI gör det till ett trevligt evenemang och att de som kommer hit på söndag VILL komma tillbaka och rekommenderar sina vänner att komma nästa gång.
 
Först kändes det som ett STORT problem att det stod åska och regn på väderleksrapporten, men vi får vara inne i stora maskinhallen. Att det regnar och åskar KAN vara till fördel för oss för det innebär att folk inte vill göra annat och kanske hellre tar en fika hos oss och gluttar på lite saker.

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela