Real Time Analytics

Livet På En Kant

Inte min tur den här gången........

Publicerad 2013-06-24 12:40:12 i Vanlig vardag,

Nej, var inte min tur den här gången. Nåväl, bara att köra på med annat. Jag sitter precis och lägger en order på något annat istället. Det andra jag hittade var en superauktion, men uppenbarligen var det andra med större investeringskapital som också sett den. Min känsla säger dock att det är ett antal läggbud i auktionen. Läggbud är alltså att en som säljer, i det här fallet tjänar på det, lägger bud för att höja försäljningspriset.
 
Jaja, själv kör jag en beställningen på en efterfrågad produkt. Efterfrågad av många numer. Sedan ska jag in på SKV, jag ska köra dit på en gång nu faktiskt. Det blir till att skicka in div ansökningar nu.
 
Nu fan ska jag köra. Nästa gång det kommer ett supererbjudande ska jag ha bästa kapitalet att investera. Jag kan säga att den här auktionen som jag hittade kommer att sluta på under 100 000 och värdet i den överstiger 6 miljoner. Ni vet, allt är möjligt...... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela