Real Time Analytics

Livet På En Kant

Imorgon kan hela mitt liv förändras

Publicerad 2013-06-23 22:32:38 i Vanlig vardag,

Imorgon it is. Det kan förändra mitt liv för alltid. Jag borde ha ångest, men det har jag inte. Alla som vet vad det handlar om har något inneboende lugn. Det gör att jag känner mig trygg.
 
Jag lever redan i världen att det är så här det kommer att bli. Det brukar vara ett bra tecken. Jag har letat fel och letat fel, men det är felfritt. Allt jag tror på uppfyller det. Allt jag önskar göra kan det uppfylla. Tänk imorgon.......livet kan är så bra. Är det dags att det ska slå in nu? Jag hoppas och vet att det är dags nu. Allt har byggts upp sten för sten. Det är nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela