Real Time Analytics

Livet På En Kant

Fler borde vara som mig - jag är ett föredöme!

Publicerad 2013-06-13 09:30:54 i Vanlig vardag,

Fick höra igår att jag är skitduktig.
 
Grejen var den att jag fick stå själv i en bar och jag får sådan ångest över det. Själva grejen att vara själv alltså, men det slutade med 10* plus. =D

För det första sålde jag en jävla massa. Det kanske beror på att jag är söt, snäll och trevlig. Iaf gick det sjukt bra för min lilla bar.
 
Sedan när jag kommer upp med kassan säger jag: Det lär ligga för mycket pengar i den. Jag hann liksom inte riktigt med hela tiden och någon gång hann jag inte ta ut min dricks innan jag tog betalt av nästa. Eftersom jag har lite light alzheimer kom jag inte ihåg om jag tagit ut den eller inte när jag väl hade tid.
 
Sist innan jag går hem görs en avstämning med kassan. "The big boss" var i chock! Aldrig någonsin tidigare har avslutet på kassan när det gäller kortdelen stämt med kortläsarens avlsut. Jag tittade förvånat på honom och frågade: Tittar inte folk? Han var helt salig över att någon lyckades trycka rätt på knapparna.

Nåväl, jag är ju bara bäst och grymmast! Det bara är så.
 
Jag sålde iaf 5 fat öl på egen hand och det är tydligen en massa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela