Real Time Analytics

Livet På En Kant

Dags för fest!

Publicerad 2013-06-02 15:18:39 i Vanlig vardag,

Nu ska jag iväg på fest. Det är dags för fest efter elitloppet förra helgen. Alla som jobbade förra året pratade om festen så jag antar att det är "värsta grejen".
 
Kul ska det iaf bli. En extra rolig grej är att nästa helg är det dags för arbete på Solvalla igen och det innebär att man träffar alla man träffar på festen ikväll, nästan iaf. Och det är sjukt härlig stämning bland de flesta som jobbar där. Det är så annorlunda, både mot allt annat man gör och mot vanligt restaurangarbete. Varje gång man kommer jobbar man dessutom med någon helt ny person.

Nu är det iaf dags för fest och jag kan garanterat att det finns både en hel lunta med roliga människor och en hel lunta med snygga och attraktiva män. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela