Real Time Analytics

Livet På En Kant

Vänta är inte min grej

Publicerad 2013-07-25 18:50:56 i Vanlig vardag,

Det känns som att jag suttit och väntat halva dagen på saker. Det är så drygt när det blir stopp i flaskhalsen. Jag hoppas på en lösning å det snaraste. Just nu kan jag inte påverka något utan får sitta och vänta helt enkelt.
 
Bättre att gå och göra nytta där man kan medan man väntar. Då blir det liksom inte ett lidande heller. Mot stallet bär det av. Hästarna vill ha mat varje kväll, kinkiga de är, så ner och utfodra tottosarna.
 
När jag kommer upp sedan hoppas jag ha en lösning på det jag väntar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela