Real Time Analytics

Livet På En Kant

Vågar man bara se möjligheterna kan man nå stjärnorna

Publicerad 2013-07-18 00:03:42 i Vanlig vardag,

Det är verkligen så. Om du bara vågar se möjligheterna som kommer i din väg har du alla möjligheter att nå precis dit du vill. Jag fick en vision av något som kom i min väg idag. Helt plötsligt inser jag: Jag kan få det jag önskar! Nu är den önskan som infann sig idag en hemlig önskan och dröm som jag haft lääääänge. Jag har bara inte vågat tro på den. Faktiskt inte förrän idag. Det är verkligen möjligt att jag kan ta mig dit jag vill. Happy moment!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela