Real Time Analytics

Livet På En Kant

Vad löjlig jag är!

Publicerad 2013-07-18 15:43:00 i Vanlig vardag,

Jag känner mig fan löjlig ibland. För ett tag sedan tror jag att skrev om att jag blev störd på en person som envisas med att komma ner hit bland bostäderna på gården. Det blir jag egentligen inte. Jag är bara jävligt rädd att jag ska behöva prata med personen, för jag är rädd att jag ska känna något för honom. Svårare än så är det inte.

Jag vill inte känna något för den här personen för jag är rädd att bli ledsen. Han var aldrig intresserad från början. Det slutar bara med att jag blir besviken. Men åter till det stora, menet, det är fan löjligt. Vad spelar det för jävla roll egentligen?

På något sätt är det ändå någon form av förhoppning och det är ganska roligt i sig. Jag tycker att om han nu skulle vilja något skulle han vända sig till vår enda gemensamma vän. Jag vet den personen  tycker att vi skulle passa ihop. Tjing, tjing! ;-) Det skulle underlätta för inblandade parter i det här om den som kommer hit ibland skulle komma lite oftigare och säga något till den andra. En skjuts i rätt riktning och en hjälpande hand skulle det kunna vara om han skulle säga något till den gemensamme vännen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela