Real Time Analytics

Livet På En Kant

Tjäna pengar på din blogg!

Publicerad 2013-07-25 12:40:30 i Vanlig vardag,

Jag har funderat ett tag på om jag ska skriva ett inlägg om hur man tjänar pengar på sin blogg. Vilka möjligheter som finns och var man som "liten" bloggare kan få sig en liten extrapeng nu och då. 

För att tjäna pengar ska man ha hyfsat mycket läsare och det har de flesta inte. De flesta bloggar är små och det är svårt att tjäna några pengar. Jag har dock prövat mig fram och hittat några ställen som kan ge lite klirr i kassan.
 
Det handlar ganska mycket om när, var och hur.
 
Är det av intresse för er läsare? Det tar en stund att skriva ihop detta, men om ni är intresserade av att läsa om det här kan jag ta mig tiden för eran skull. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela