Real Time Analytics

Livet På En Kant

Sommarfynda hästsaker!

Publicerad 2013-07-16 16:10:58 i Hästägarnas bästa spartips,

Igår satt jag och letade någon som sålde Anky-schabraken på nätet. När jag var ute och letade hittade jag en sommarrea hos  HorseMeUp. Där går det verkligen att fynda just nu! 70% är ju jättebra och det hade dem på en del produkter. Det är bara att surfa in och se om ni hittar något som passar er.
 
Själv såg jag de här Eskadron-bootsen. 99kr nu mot 125kr på ordinarie pris. Eskadron är definitivt mitt favvomärke när det kommer till benskydd.
 
Sedan tycker jag om att skaffa märket Norton till Norton. Haha! Lite roligt måste man få ha. Jag har faktiskt en del saker redan. Roligast är när det står NortonPro på sakerna.
Ett par gummiboots till det lilla priset av 65:-.
 
Jag som envisas med att gå runt i jeans i stallet om dagarna borde skaffa mig ett par ridbyxor i jeansmodell istället.  Ett par Mountain Horse kanske vore något. De här var till halva priset. Dessutom ett extra plus till de snygga detaljerna.
 
Nog för att jag tyckte det var roligt med Norton-märket, men här går ändå gränsen. En sadel som ser ut så här är inte OK.
Norton distanssadel
 
Smartaste fyndet skulle vara alla som köper förbrukningsvaror på rea. Vad kan vara bättre än något man konstant gör av med? När man dessutom kan fynda en sadeltvål till halva priset, ja, då är fyndlyckan total! 

En Stübben sadeltvål är ett måste i varje stall. Helt överlägsen när det kommer till att rengöra läder.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela