Real Time Analytics

Livet På En Kant

Så lycklig att jag knappt tror det är sant!

Publicerad 2013-07-29 23:11:30 i Vanlig vardag,

Det är nästan så att jag börjar gråta av lycka. Tänk att jag var värd att få det här. Jag älskar redan den här chansen jag fått. Det är verkligen min tur nu. Allt annat har bara varit övningar.
 
Jag kommer att erövra hästvärlden med min klass och stil i framtiden. Ni kan välja - vara med eller stå vid sidan av och vara avundsjuka. Jag säger det. Den som påstår annat än att jag kämpat mig upp på toppen helt själv sedan den kan brinna i helvetet. Nu jävlar alltså. Jag har ALLT det jag älskar samlat på ett och samma ställe och vet ni vad det bästa är. Det står MITT namn på det. Jag är sjukt märkeskåt det kan jag erkänna, men jag är ännu mer kåt på att mitt eget märke ska vara nummer ett. Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela