Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag ska hora med stolthet!

Publicerad 2013-07-20 15:11:27 i Vanlig vardag,

Igår kväll hade jag svårt att sova. Helt plötsligt insåg jag att jag behöver hora lite. Tanken fick mig på andra tankar än sömn. Jag behöver helt enkelt sälja mig själv. Nu kanske ni funderar på att min tanke är att sälja sexuella tjänster. Sådant är inte fallet. Jag ska hora med stolthet.

Det kommer att vara bra. både för mig personligen och för mina framtida business. Vill man vara fin får man lida pin, eller? I promise you - jag hoppas att jag kommer att synas, och det mycket!

Allt ingår i min plan. Jag har en fast ni inte har fattat det ännu. Planen är storslagen och faktum är att jag skiter i vad varenda jävla kotte tycker. Jag kan, jag vill och jag SKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela