Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hur lång tid tar det innan kandidaterna kommer?

Publicerad 2013-07-09 22:48:04 i Vanlig vardag,

Nu får vi se hur lång tid det tar innan kandidaterna börjar stå här utanför igen. Haha, ni kanske tror att jag är galen, men så är det. De har ungefär till nästa lön på sig att lägga in en stöt, sedan kan det vara försent. Ni kanske undrar vad som händer då? Det är helt enkelt så att ungefär precis vid löningsdagen kommer jag att träffa personen jag har visst intresse av och han verkar ju uppenbart intresserad tillbaka. Därav: Ev kandidater, manligt kön, bör lägga in en stöt eller visa intresse innan. Det kan liksom vara försent efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela