Real Time Analytics

Livet På En Kant

Äntligen en ledig dag

Publicerad 2013-07-22 09:48:00 i Vanlig vardag,

Idag ska jag vara ledig. Ledig är alltid något abstrakt i mitt liv, men någon timme kan jag iaf unna mig. Det enda jag ska göra idag är att arbeta lite med den kommande ordern. Jag har tänkt lägga den den här veckan. Nästan alla får ju lön på torsdag så då passar det att beställa lite.
 
Min lediga tid ska jag spendera i Sollentuna Centrum. Det var länge sedan jag var där och vi ska dit av en enda anledning. Det går att ta ut Euro på bankomaten och det var närmsta stället att göra det på.
 
 Kommer ni ihåg när jag var där förut en gång? 

Ni ska få en minnesbild.
 
 
Jag ville ha den här jackan. Nu är det så att jag hittat en jacka som jag ska sälja själv. Den kommer inte att komma än. Jag har en plan och i den ingår jackan, men den kommer inte att lanseras ännu. Dessutom är jackan jag vill sälja betydligt mer exklusiv än den här. Lite bättre kvalitet. Min jacka säljs i liknande exemplar av ett annat märke och då kostar den mellan 6500-12 000:-. Den ni. Jag vet att jag har storslagna planer, men vill man lyckas bli något måste man det. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela