Real Time Analytics

Livet På En Kant

Woho!

Publicerad 2013-01-06 13:07:06 i Vanlig vardag,

Det är så roligt att få paket. Även om jag vet vad det innehåller känns det så spännande. Det blir som en andra julafton. För första gången sedan jag flyttade inte gick jag ner till brevlådan och hämtade post. Hmm...haha, jag mina vanliga räkningar kommer inte hit faktiskt så ni behöver inte vara orolig över det. Fick dock lite ångest när jag såg ett obekant brev. Det var dock inget oroväckande utan bara ett vanligt brev. Puh! Ångesten blev total kan jag säga.

Nu har jag iaf två paket som väntar på att bli hämtade och det känns bara SÅÅÅÅÅ roligt. Jag har två paket på ett annat ställe som jag får hämta en annan gång. Nu ska jag iaf mysa med de som ligger och väntar som jag kan hämta idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela