Real Time Analytics

Livet På En Kant

Vad hände egentligen?

Publicerad 2013-01-29 16:30:39 i Attraktionslagen,

Helt plötsligt från ingenstans (?) börjar det strömma in erbjudanden om att vara distributör. Spännande!
Idag var det dock projekt större som kom in i mailboxen och inom ett område där jag bara tänkt tanken. Är det attraktionslagen som är inne och kör sitt race.
Jag har haft lite bottendagar ett tag, men idag när jag var ut med hunden tänkte jag: Universum löser sakerna på snabbast möjliga vis. Det lättaste sättet. Det är väl bara att tacka och ta emot. Det kanske är meningen att det ska ske nu och inte sedan eller då.

Iaf tappade jag naturligtvis fokus på mina annonser och började googla runt kWh och annat nyttigt. Hehe! Jag vet, det är jag i ett nötskal.

Universum serverade mig det jag ville i ett mail i min inbox. Fascinerande. Det kanske är dags OCH faktum är att det skulle passa in just här och nu. Hur ska jag nu lyckas med detta? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela