Real Time Analytics

Livet På En Kant

Trött som bara tusan!

Publicerad 2013-01-04 15:25:00 i Vanlig vardag,

Jag känner mig som ett stampat träd, hur nu det skulle kunna kännas. Kroppen känns lite mosig och orken har väl varit bättre. Jag ska iaf gå ner till stallet. Det lär ta en stund idag och jag vill gärna ha sällskap där nere. Sedan blir det en fortsatt kväll i soffan.
 
När man har gått hemma så här länge börjar man tappa begreppet om vilken veckodag det är, men jag vet att det är fredag idag. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela