Real Time Analytics

Livet På En Kant

Time for business!

Publicerad 2013-01-20 17:19:00 i Vanlig vardag,

Jag sitter och funderar på om jag inte ska ta och lägga upp lite fler annonser på Tradera. Det är inte förrän nu som jag känner att jag orkat ta tag i det hela. Och det är inte förrän nu som det har känts riktigt roligt att sälja. Först var det roligare att köpa in.

Jag har ju flera av modellerna själv och de är asasköna och i toppenkvalitet. Fast det är klart. På de flesta av dem är utpriset i butik runt 250-300:- så det är inget billigt skräp.
 
Nu är det iaf dags att sätta igång och köra!
 
http://www.tradera.com/snygg-morkgra-bh-med-bredare-axelband-auktion_341039_173413959

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela