Real Time Analytics

Livet På En Kant

Tänk om....

Publicerad 2013-01-22 19:43:57 i Tvåbenade problem,

Ibland önskar man att man gjorde vissa saker annorlunda.

Idag grubblade jag på en sak, eller analyserade rättare sagt. Det har med "han" att göra. Jag ångrar att jag var på så fetbittert humör den där dagen han kom och skulle be om ursäkt. Det var fan dåligt av mig och jävligt starkt av honom. Varför gjorde jag det liksom? Det jag undrar egentligen idag är vilken bild det gav av mig i förhållande till den jag egentligen är, men skitsaksamma. Det är ändå försent på den frontet så jag ska sluta fundera över det.
 
Jag ska fundera över nu, eller vad som sker i framtiden.
 
Enligt attraktionslagen ska man tänka vad man vill ha och sedan lägga till, eller något bättre. Jag fortsätter alltså med min lista på vad jag önskar och idag kom det faktiskt till lite.
 
Så småningom när jag har tid och lust dyker det upp någon som passar in. Det är jag övertygad om. Jag kanske ska lägga till lite saker om hur jag önskar vara. =) Jag måste fundera på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela