Real Time Analytics

Livet På En Kant

Självterapin!

Publicerad 2013-01-18 21:03:00 i Attraktionslagen,

Idag har jag varit på toppenhumör som jag skrivit tidigare. Mitt under dagen fick jag värsta ångestattacken, utan anledning och jag kände: Jag vägrar! Sagt och gjort tog jag upp datorn och körde lite självterapi. Det här fungerar för mig och det får låta hur jävla flummigt som helst. Jag skiter i vad ni tycker, för mig är det helt suveränt!
 
Man säger bara efter honom och gör likadant. Det man gör är att man använder sig av några akupressurpunkter som släpper på spänningar. Och jag lovar------it works! Jag var en love magnet resten av dagen. =D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela