Real Time Analytics

Livet På En Kant

Sexmaskinsföljetongen del 1: Kom ut ur garderoben!

Publicerad 2013-01-03 10:33:00 i Vanlig vardag,

I fem fristående delar kommer ni nu att få ta del av en gästbloggare. Det började med att jag och min inneboende hade sjukt roligt när vi en söndagsmorgon hamnade på sexmaskinsdelen på "sidan som säljer allt". Vi skrattade åt den ena saken värre än den andra.
Jag skrev om det här i bloggen och fick sedan en massa frågor från diverse personer. För ett tag sedan lovade jag att visa bilder på några av dem, som en rolig grej kommer ni nu att få fem delar i ämnet. Här kommer den första.
Kom ut ur garderoben!

Jag vill börja med att tacka Jenny för hennes erbjudande om att gästblogga hos henne. Tack! Är längesedan jag delade med mig till världen av mina visdomsord och enorma kunnande. Tänker ägna detta inlägg åt att berätta om något otroligt jobbigt och obehagligt som hände i somras. Har verkligen försökt lägga skiten bakom mig, gå vidare och glömma liksom, men det går inte. Så detta får ersätta de terapitimmar jag egentligen skulle behöva hos den lokala vårdgivaren.

Det var en tidig morgon i augusti. Jag vaknar i ottan av en överfylld blåsa. Sömndrucken återvänder jag till mitt sovrum efter toalettbesöket för att plocka fram en tröja att skyla min kropp med när jag går ut i den daggdränkta och råa morgondimman för att njuta av dagens första Lucky Strike.
Jag öppnar den innersta garderobsdörren och sträcker min stela kropp för att ta ner den stickade tröjan som ligger på hyllan. Precis när mina fingrar når den så ser jag något obekant på hyllan. I dunklet ser jag något ligga på hyllan framför tröjan jag dagen innan lagt på hyllan, och när jag tar ner tröjan faller objektet handlöst ner från gömstället.
Innan den nått golvet har min hjärna hunnit registrera föremålet och listat trettiosju olika sätt som den kunnat hamna där på. Min hjärna levererar inget med någon bakomliggande logik, så min instinkt är att kasta föremålet på min nyvakne pojkvän samtidigt som jag undrar om han har något han vill dela med sig av.
Han tittar på mig med tom blick och jag förstår att han inte har något med attentatet att göra. Frågan är bara; vems är den?
På min hylla låg en rosa klitorispump med vibrationsfunktion. En atrapp med tillhörande slang och blåsa. Den ser använd ut, och det enda jag vet om den är att jag inte är ägarinnan.
Den förblev ett myserium. En smutsig hemlighet som förföljer mig i mina drömmar och gör mitt dagliga liv till ett helvete.
Jag hoppas och tror att jag en dag kommer att finna ro och kanske få reda på sanningen om myseriet bakom den rosa klitorispumpen.
Till dess ber jag er alla att vara försiktiga. Kan det hända mig, kan det lika gärna hända dig. Ingen är trygg, men kom ihåg att sanningen finns där ute.
Tack för er tid.
/Lindah Sjöberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela