Real Time Analytics

Livet På En Kant

Perfekta Tradera-verktyget

Publicerad 2013-01-22 13:50:25 i Vanlig vardag,

I morse satt jag och surfade runt på min Tradera-sida och hittade då ett program man kan ladda hem. Det var helt suveränt. Snacka om att det blev lätt att lägga upp annonser. Nu har jag även lyckats få ut annonser på fler produkter.
 
Satt och gjorde några nu vid lunchen och lyssnade på lite musik.
 
Den här låten kom upp på spellistan. Den är soft att lyssnpå när man sitter hemma och pysslar.
 
 
 
Anyone who have a love close to this
Knows what I'm saying
Anyone who wants a dream to come true
Knows how I'm feeling

All I can think of is you and me 
Doing the things I wanna do 
All I imagine is heaven on earth 
I know it's you 

Anyone who ever kissed in the rain
Knows the whole meaning 
Anyone who ever stood in the light
Needs no explaining 

But everything more or less appears so meaningless 
Blue and cold 
Walking alone through the afternoon traffic
miss you so

Anyone who felt like I do
Anyone who wasn't ready to fall
Anyone who loved like I do 
Knows it never really happens at all
It's over when it's over 
What can I do about it 
Now that it's over

Everything more or less is looking so meaningless 
And fades to grey 
Lying awake in an ocean of teardrops 
I float away 

Anyone who ever felt like I do
Anyone who wasn't ready to fall
Anyone who loved like I do 
Knows it never really happens at all 
It's over when it's over 
What can I do about it
Now it's all over

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela