Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nu blir det stallet.

Publicerad 2013-01-10 18:15:59 i Vanlig vardag,

Jag kom hem senare än planerat idag. Det jag var på gick däremot bra och jag hoppas på det nu.
 
Ni förstår kanske att jag kommer att skippa ridningen då klockan både är mycket och jag är lite trött. Jag är ju långt ifrån topp än. Ante kanske behöver vila efter "ansträningen" igår också. Hehe!

När jag kommer hem sedan blir det en stund i fåtöljen med en kopp te. Nu med den nya tvn är det faktiskt lite roligare att titta. Det går inte att komma ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela