Real Time Analytics

Livet På En Kant

Mycket närmaste dagarna

Publicerad 2013-01-15 19:56:21 i Vanlig vardag,

Det kommer att bli mycket för mig i två dagar nu. Imorgon har jag tid på VC igen och på torsdag är det någon form av rehabiliteringsmöte. Jag har en hel del jag inte berättat för er, som jag ju skrivit tidigare och jag önskar allt var stämplat och klart - OK! för då hade jag delat med mig omgående. Jag längtar till jag kan berätta om planerna och framtiden.
 
Närmast är iaf läkarbesök och det andra mötet. Jag tror att det går bra. Frågan är ju vad rehabiliteringsmötet innebär, men det blir nog bra. För mig blir det så konstigt och krångligt att åka kollektivt från landet för bussarna går inte tätt här. =(
 
Nåväl, inget att hänga storläpp för. Bara att tänka positivt. Vem vet? Någon kanske dyker upp å så har jag skjuts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela