Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag har en ny blogg!

Publicerad 2013-01-28 13:19:15 i Vanlig vardag,

För ett tag sedan skapade jag en ny blogg. Ni behöver inte vara oroliga, jag kommer inte att lägga ner den här. Dock kände jag att jag hade annat att skriva om som jag behövde dela med mig av till världen. Den andra bloggen har än så länge haft - 1 - besökare, och det är jag. =P 

Den tänkte jag dock göra till en grej. Den här är ju min privata. Den andra bloggen ska jag ha fler besökare till. Ni som känt mig länge vet att jag hade en annan blogg innan den här och att jag där hade upp emot 2000 besökare/dag. Den här bloggen är mini-mini för mina nära och kära(och några andra icke att förglömma).
 
Den andra däremot är specifik och har ett syfte som jag kommer att jobba med inom kort. Intresserade får fråga om bloggadressen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela