Real Time Analytics

Livet På En Kant

Intressant film

Publicerad 2013-01-05 15:00:49 i Vanlig vardag,

Idag, helt apropå något helt annat slog mig en ide. Det här ledde till lite annat och vidare i några steg till. Jag tror att det kommer att gå vägen. Jag behöver bara, egentligen två saker, men i första hand en. Ett mattegeni. Jag började lösa uppgiften, men det här måste bli en ekvation i flera steg för att få ut högsta möjliga X. Jag är lite osäker på hur jag ska gå tillväga för att få ihop det. Under helgen har jag nog löst hela "uppgiften".
 
Nu ska jag ner till stallet och mocka. Det brukar lösa många matematiska problem.

De var en filmsnutt som fick mig att hajja till och när jag sedan öppnade en annan sida för att jag skulle kolla en grej var det som att någon tände en lampa. Mycket intressant film. UFOdelen var väl kanske i saftigaste laget, men de vetenskapliga fakta han lade fram är intressant genomgående.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela