Real Time Analytics

Livet På En Kant

I´m a fucking genious!

Publicerad 2013-01-28 09:41:38 i Vanlig vardag,

Helt plötsligt tändes genilampan i mitt huvud! Såklart. Ta DINA problem och gör dem till en affärside. Om det är svårt för mig som brukar lösa de flesta problemen är det ju definitivt ett problem för andra. Eller?

Självklart! Det fick mig att utveckla det hela ett snäpp längre. Här på bloggen har jag ju bara skrivit om underklädesförsäljningen, men den är BARA en del i det stora hela. Jag har STÖRRE planer än så och idag landade nästa bit på plats. Det är lite som att bygga ett pussel som alltid utvecklas och vet ni vad det bästa av allt är?
Det är lika enkelt som när Ingvar Kamprad satt i sitt kök och startade IKEA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela