Real Time Analytics

Livet På En Kant

Gör inte en höna av en fjäder!

Publicerad 2013-01-28 11:14:32 i Vanlig vardag,

Jag fick precis ett akut sammanbrott och kände mig värdelös. Med åren har jag ändå lärt mig att gräva inte gropen innan du kollat vad det var. Som vanligt var det inte så farligt som det såg ut. Jag slipper gräva gropen istället var det något bra. =D 

Ta inget för givet, slåss för dig själv. Det är ingen som tackar för att du är snäll i slutändan. Eller?
 
Var tacksam för det du får. Ge vad du vill ha tillbaka. Tänk positivt. Döm inte andra, du känner inte till bakomliggande orsaker. Älska dig själv - det är det viktigaste. Utifrån det kan du börja skapandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela