Real Time Analytics

Livet På En Kant

Gör det inte svårare än det är!

Publicerad 2013-01-09 12:27:00 i Attraktionslagen,

 
 
NAPOLEON HILL: (1883-1970)
"Remember, the thoughts that you think and the statements you make regarding yourself determine your mental attitude. If you have a worthwhile objective, find the one reason why you can achieve it rather than hundreds of reasons why you can't."
--
"Kom ihåg att de tankar du tänker och de påståenden du gör om dig själv avgör din mentala attityd. Om du har ett värdefullt mål, hitta den avgörande orsaken till varför du kan nå det snarare än hundratals orsaker till varför du inte kan nå det."
--
(Tolkning GMA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela